niedziela, 12 sierpnia 2012

Sekaiichi Hatsukoi

Mam dziś dobry humor , bo w piątek dostałam nowiutkie glany  ^.^
W związku z tym chciałam wkleić zdjęcia Japończyków w owych butach . Niestety , po mimo stylu Visual Kei , nie noszą tam takiego obuwia -.-
Więc bede musiała zadowolić was notką o anime , które niedawno skończyłam oglądać .

Dla zainteresowanych :
Typ : Glany , 10 - dziurkowe
Firma : Heavy Duty
Kolor : Czarny
Model : 901
Koszt : 299 zł
Ogólnie : Świetne , ale z początku [jak większość] obcierają , strasznie .

Nie będe sie rozwijać , bo nie mam weny . Dobrą informacje znajdziecie w linku na samym dole postu .
Podam tylko podstawowe informacje .

Nazwa : Sekaiichi Hatsukoi / Sekai-ichi Hatsukoi
Gatunek : Shounen ai
Główny bohater : Onodera Ritsu
Liczba odcinków : 12 na każdą serie
Liczba serii : 2
Autor mangi : Shungiku Nakamura
Liczba tomów mangi : 6
Wydane : w 2007 r.

                

Para : Ritsu x Masamune 


              

Para : Chiaki x Yoshiyuki


                

Para : Shota x Kou

Przepraszam , że tak mało , ale nie ma sensu kopiować od innych . Moge Wam jedynie polecić .
Można obejrzeć na www.anime-shinden.info

1 komentarz:

  1. O fajnie ^^ chociaż drogie te glany O.o ale na sobie sie nie oszczędza xD
    Nie oglądałam tego anime i wątpie żebym je obejrzała :]

    OdpowiedzUsuń