czwartek, 6 grudnia 2012

-OZ-

G : Nie znudzą się ; p

Dowiedziałam się , że Chińczycy włamują się na konta na Gmailu , więc jeśli pewnego dnia przestanę pisać [a ! odpukać ; d] to znaczy , że jakiś Ładny Pan Chińczyk zabrał mi bloga ^w^  ; D Mam nadzieję , że nikt mi nie zabierze xp


-OZ- - japoński zespół Visual kei powstały w 2004 roku . Grają alternatywny metal , hard rock , metalcore . [chyba ich pokocham *u*] .

             

Zapoczątkowali dwoma mega - singlami : "Venom" i "Detox" .
27 maja 2009 wydali swoje pierwsze DVD From Live .


24 lutego 2010 ukazał się nowy singiel - "Wisteria" .
5 maja - "Virdian" .


W styczniu 2011 zespół ogłosił trasę koncertową po Europie , a dokładniej : Niemczech , Finlandii , Francji , Węgrzech , Polsce , Holandii , Rosji i Wielkiej Brytanii .























-OZ- - Athena

 -OZ- - Blackout


O Boże , o Boże ! Jacy zajebiści , piękni , mroczni *w*  @u@   Wraaaa !!  Chce takiego : p  Albo być taka : D

3 komentarze:

  1. Chińczycy ruszają do podboju internetu! xD
    Ładni są ale z piosenkami szału nie ma -_^ czegoś mi w nich brakuje

    -G

    OdpowiedzUsuń
  2. A notka o Kat-Tun to kiedy będzie? ;p

    -G

    OdpowiedzUsuń
  3. ich liebe jrock musik Oz isz geil

    OdpowiedzUsuń