sobota, 19 stycznia 2013

..

Zainspirowana innymi blogami odkryłam, że zwykła zmiana kolorów nie przynosi mi zbyt dużej satysfakcji. Pogrzebałam w ustawieniach i znalazłam ciekawe szablony.
Chcecie, żeby blog wyglądał od teraz tak ?

<---Widok najnowszego posta

  <--- Widok ostatnich postów

  <--- Widok poprzednich postów

  <--- I jeszcze wcześniejszych

  <--- Widok wybranego posta po kliknięciu na niego : F

  <--- Dalsza część wyświetlonego posta

  <--- Dodawanie komentarza do posta

 Wiem, że wygląda to dość skomplikowanie, ale [sama się przekonałam] jest bardzo łatwe w obsłudze. Po prawej będą różne gadżety typu archiwum czy linki do postów zespołów [teraz ta zakładka nazywa się "♥.♥"]. Wyświetlenie posta też jest proste - wystarczy na niego kliknąć i otwiera się dodatkowe okienko nie zamykając strony głównej. Komentarze także nie są trudne.
Mnie się bardzo podoba ten nowy styl [ten ze zdjęć u góry xp] i wydaje mi się bardziej profesjonalny. Będę mogła np. dodawać wiadomości o zespołach [załóżmy, ze ktoś zmienił styl. Dam radę to tutaj uaktualnić, więc będziemy na bieżąco ^w^]. Wiem, że będzie mi się lepiej z nim pracowało i może być również dla Was wygodniej. Ale liczę się z Waszą opinią, bo nie chcę stracić czytelników [o ile jacyś tu są poza mną i G] ^-^

Objaśnienie zdjęć :
  1. `Widok najnowszego posta`. Co prawda zdjęcia nie wyświetla, ale trzeba tylko kliknąć i pokazuje się cała notka
  2. `Widok ostatnich postów`. Czyli 4 ostatnio dodane notki. Też otwierają się po kliknięciu w całości
  3. `Widok poprzednich postów`. Tak samo, jak wyższy punkt, tylko że notki są poustawiane jedna pod drugą : F
  4. `I jeszcze wcześniejszych`. Notki są wszystkie, wystarczy zjechać najniżej - pokażą się pierwsze notki bloga
  5. `Widok wybranego posta`. Klikacie na wybraną notkę i wyskakuje okienko ukazujące ją w całości
  6. `Dalsza część wybranego posta`. To chyba rozumiecie : p
  7. `Dodawanie komentarza do posta`. Jest duże pole na komentarz, wypełnić i kliknąć 'dodaj'. Żeby zobaczyć wcześniejsze komentarze, wystarczy kliknąć na dymek powyżej z liczbą Waszych opinii [u mnie akurat nie zmienia się za często : c]

 Chyba zrozumiecie : d  W razie jakichkolwiek nieporozumień czy problemów - odpowiem w komentarzach.
Teraz zostaje mi tylko mieć nadzieję, że się zgodzicie na nowy wygląd : 3
Ale przyznam, że jeśli już tak zrobię to będzie mi trudno rozstać się z tym teraźniejszym. Jednaknie jest najgorszy xp  I tak chcę nowy : b

2 komentarze:

  1. Ja bym zmieniła szablon na coś bardziej Japońskiego ale ten też jest fajny : )

    -G

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobię coś japońskiego, to znów wyjdzie nędza xD
    Widzę, ze znów tylko G się udziela -.-

    OdpowiedzUsuń